דף הבית הורדת תוכנה החשבון שלי תמיכה שאלות נפוצות שפות נוספות אודות אירון  

שאלות נפוצות

בדף זה תוכל למצוא תשובות למספר שאלות נפוצות אודות התמיכה העברית של אירון.

כללי

סינכרון המכשיר עם המחשב

התקנה והסרה

התקנה חוזרת

אתחול רגיל ואתחול קשיח

רישום רשיונות

מקלדות

שימוש בתמיכה העברית

שימוש באתר www.PocketPC.co.il

יישומים ספציפיים

תכנים עבריים

לא מצאתי בדף זה תשובה לשאלתי. כיצד אוכל לקבל תשובה?

 
כללי

 
היכן ניתן לרכוש את התמיכה העברית?

מפיצים רבים מוכרים מכשירי כף יד עם רשיון עבור התמיכה העברית של אירון. אם רכשת מכשיר ללא רשיון עבור התמיכה העברית, באפשרותך לרכוש רשיון באמצעות אתר זה.
רכישת רשיון
רכישת רשיון עבור התמיכה העברית של אירון

לראש הדף

 
האם ניתן להוריד גירסת ניסיון של התמיכה העברית?

כן, ניתן לקבל מספר רשיון זמני המאפשר להתקין את התמיכה העברית של אירון על מכשיר כף היד למשך שבוע ניסיון חינם, ללא כל התחייבות. אם עדיין לא נרשמת לאתר, יהיה עליך ליצור שם משתמש חדש כדי להוריד את גירסת הניסיון.
שבוע ניסיון חינם
קבלת רשיון לשבוע ניסיון חינם

לראש הדף

 
עבור אילו גירסאות של מערכת ההפעלה Windows Mobile קיימת תמיכה עברית?

התמיכה העברית מותאמת לעבודה עם מכשירים בהם מותקנות מערכות ההפעלה הבאות:
  • Windows Mobile 6
  • Windows Mobile 5
  • Windows Mobile 2003 Second Edition
  • Windows Mobile 2003

לראש הדף

רכשתי רשיון עבור גירסה קודמת של התמיכה העברית. האם אני זכאי לעדכון חינם וכיצד ניתן לקבלו?

כל לקוח שרכש רשיון עבור התמיכה העברית של אירון זכאי לקבלת עדכונים חינם במשך שנה ממועד רכישת הרשיון. העדכונים ניתנים להורדה מהאתר עצמו, אך ורק למכשיר הספציפי עבורו נרכש הרשיון לתמיכה העברית. עבור מכשירים אחרים או חדשים, יש לרכוש רשיונות נוספים לתמיכה העברית.
הורדת תוכנה
כדי להוריד עדכונים, היכנס לחשבון שלך ובחר באפשרות הורדת תוכנה.

לקבלת תמיכה בנושא עדכונים, אנא פנה אל מרכז התמיכה שלנו באמצעות הטופס המקוון המופיע באתר.

לראש הדף

 
רכשתי את התמיכה העברית ממשווק מורשה ולא דרך האתר. כיצד ניתן להוריד עדכונים עבור המכשיר שלי?

כדי להוריד עדכונים, היכנס לאתר באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמה המופיעים בדף הרשיון שקיבלת בעת הרכישה.

לראש הדף

 
האם ניתן להתקין את התמיכה העברית על מכשיר כף יד שכבר מותקנת עליו תמיכה עברית של חברה אחרת?

כן. כדי לעשות זאת, תחילה עליך להסיר את התמיכה העברית של החברה האחרת.

לראש הדף

 
סינכרון המכשיר עם המחשב

 
האם המכשיר שלי מסונכרן עם המחשב?

סינכרון בין המחשב לבין מכשיר כף היד משמעו כי ניתן להעביר מידע ביניהם. לצורך התקנת התמיכה העברית (או כל תוכנה אחרת), על המחשב להעביר נתוני התקנה למכשיר כף היד.

כדי לסנכרן בין המחשב לבין המכשיר, עליך לבצע שתי פעולות: חיבור פיזי של המכשיר למחשב (באמצעות כבל הסינכרון) והתקנת התוכנה ActiveSync. לאחר התקנת התוכנה, ודא כי המכשיר מסונכרן עם המחשב על-ידי בחינת שורת המשימות של המחשב: אם בשורת המשימות מוצג הסמל הירוק של ActiveSync ובעת לחיצה עליו מופיעה ההודעה "Connected", מכשיר כף היד מסונכרן עם המחשב.

אם אינך מצליח לסנכרן בין מכשיר כף היד לבין המחשב, נא פנה למרכז התמיכה של החברה שממנה קנית את המכשיר.

סינכרון המכשיר עם המחשב
המחשב במצב של סינכרון עם המכשיר

לראש הדף

 
התקנה והסרה

 
אילו פעולות יש לבצע לפני התקנת התמיכה העברית על המכשיר?

לפני התקנת התמיכה העברית, עליך לבצע את הפעולות הבאות:
  1. הסרת הגירסה הקודמת של התמיכה העברית, אם קיימת גירסה כזו במכשיר.
  2. הוצאת כרטיס הזיכרון מהמכשיר.
  3. ביטול סיסמת הנעילה של המכשיר, אם קיימת.

לראש הדף

 
כיצד ניתן להסיר את התמיכה העברית של אירון מהמכשיר?

בגירסאות הקודמות לגירסה ‎6.50.XX, עליך לבצע שתי פעולות:
  1. לחץ על התחל, לחץ על הגדרות, בחר בכרטיסיה מערכת ולאחר מכן לחץ על Language. לחץ על הכרטיסיה Uninstall ולאחר מכן לחץ על Uninstall.
  2. לאחר אתחול המכשיר, לחץ על התחל, לחץ על הגדרות, לחץ על הכרטיסיה מערכת ובחר בהסרת תוכניות. בחר את Eyron Multilingual Support ולחץ על לחצן הסר.
מגירסה ‎6.50.XX ואילך עליך לבצע פעולה אחת בלבד:
  1. לחץ על התחל, לחץ על הגדרות, לחץ על הכרטיסיה מערכת ובחר בהסרת תוכניות. בחר את Eyron Multilingual Support ולחץ על לחצן הסר.

לראש הדף

 
היכן ניתן למצוא מידע נוסף אודות התקנת התמיכה העברית?

לקבלת הוראות התקנה מפורטות, אנא עיין בהוראות ההתקנה המופיעות במרכז התמיכה באתר האינטרנט.

לראש הדף

 
התקנה חוזרת

 
בעת ניסיון להתקין מחדש את התמיכה העברית, אני מקבל הודעה כי התמיכה העברית מותקנת כבר במכשיר.

התקנה חוזרת

הודעת שגיאה זו מופיעה אם התקנת בעבר את התמיכה העברית במכשיר. לא תוכל להתקין מחדש את התמיכה העברית עד שתסיר מן המכשיר את ההתקנה הקודמת באופן מלא. לחץ כאן לקבלת מידע אודות אופן הסרת התמיכה העברית.

לראש הדף

 
במכשיר בוצע אתחול קשיח וכעת מופיעה הודעה: "Do you want to install the multilingual support?"

Do you want to install the multilingual support?

הודעת שגיאה זו מופיעה אם התקנת בעבר את התמיכה העברית בכרטיס הזיכרון. אם תלחץ על Yes, התמיכה העברית תותקן מחדש באופן אוטומטי. אם ברצונך להתקין גירסה חדשה של התמיכה העברית, לחץ על No. המכשיר יפעל ללא התמיכה העברית ותוכל להתקין אותה מחדש.

לראש הדף

 
אתחול רגיל ואתחול קשיח

 
מה ההבדל בין אתחול רגיל ואתחול קשיח?

אתחול רגיל דומה במאפייניו לאתחול של המחשב האישי. אתחול זה מבצע כיבוי של המכשיר והפעלה מחדש של מערכת ההפעלה במצב ההתחלתי של מסך היום. ברוב מכשירי כף היד, כדי לבצע אתחול רגיל של המכשיר יש ללחוץ עם עט הסימון על חריץ אתחול המיועד לכך. מיקום חריץ זה משתנה בהתאם לסוג המכשיר.
לעומת זאת, אתחול קשיח דומה במאפייניו לפירמוט (Format) של המחשב האישי. אתחול זה מבצע איפוס של המכשיר להגדרות המקוריות של היצרן, תוך מחיקת כל היישומים שהותקנו על המכשיר במשך הזמן ושל כל הקבצים שאינם חלק ממערכת ההפעלה הבסיסית. אופן הביצוע של אתחול קשיח משתנה ממכשיר למכשיר.
לפרטים נוספים אודות ביצוע אתחול רגיל ואתחול קשיח במכשיר כף יד ספציפי, עליך לעיין בהוראות היצרן.

לראש הדף

 
במכשיר בוצע אתחול קשיח והתמיכה העברית נמחקה.

לאחר אתחול קשיח, מתבצע איפוס של הגדרות המכשיר בהתאם להגדרות היצרן וכל המידע שהיה בו נמחק. בין היתר, נמחקת גם התמיכה העברית שהותקנה במכשיר ויש להתקין אותה מחדש. לחץ כאן לקבלת מידע אודות התקנת התמיכה העברית.

לראש הדף

 
במכשיר עם מערכת ההפעלה Windows Mobile 2003, הסוללה התרוקנה והתמיכה העברית נמחקה.

במכשירים המבוססים על גירסאות של מערכת ההפעלה הקודמות ל- Windows Mobile 5, כאשר הסוללה נגמרת, מתבצע אוטומטית אתחול קשיח של מערכת ההפעלה, ויש להתקין מחדש את התמיכה בעברית. במכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה Windows Mobile 5, הנתונים והתמיכה בעברית נשמרים גם אם הסוללה נגמרת.

לראש הדף

 
רישום רשיונות

 
איני מצליח לבצע רישום של הרשיון דרך המכשיר.

ודא תחילה כי המכשיר מחובר למחשב האישי ומסונכרן איתו. אם המכשיר מחובר ומסונכרן כראוי עם המחשב, נסה לבצע רישום של הרשיון דרך האתר. מפתח הרישום יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני המוגדרת כשם המשתמש שלך באתר.

לראש הדף

 
ביצעתי רישום של הרשיון דרך האתר וקובץ הרישום לא הגיע לתיבת הדואר האלקטרוני שלי.

בדוק את פרופיל המשתמש שלך באתר וודא כי כתובת הדואר האלקטרוני המוגדרת כשם המשתמש שלך היא כתובת הדואר הנכונה.

לראש הדף

 
במהלך הרישום, מוצגת הודעת שגיאה: "Network connection error".

Network connection error

הודעת שגיאה זו מופיעה במהלך הרישום, במקרים שבהם התוכנה אינה מצליחה להתחבר לאינטרנט כדי לאשר את פרטי המשתמש. תחילה, ודא כי המכשיר מסונכרן עם המחשב. אם הסינכרון תקין, בדוק אם יש למחשב אפשרות להתחבר לאינטרנט – למשל, על-ידי פתיחת Internet Explorer במכשיר וגלישה לאתר כלשהו. אם אינך מצליח לגלוש לאתרי אינטרנט, כנראה שקיימת בעיה בגישה לאינטרנט מהמכשיר. לבעיה זו סיבות אפשריות רבות, כגון שימוש בחומת אש, הגדרות לא נכונות במחשב האישי ועוד. כדי לפתור את הבעיה, פנה למרכז התמיכה של החברה שממנה רכשת את המכשיר.

לראש הדף

 
במהלך הרישום, מוצגת הודעת שגיאה: "The user name is invalid".

The user name is invalid

ייתכן כי הבעיה מתרחשת בשל שגיאה בהקלדת כתובת הדואר האלקטרוני או הסיסמה. הקלד שוב את הכתובת והסיסמה שבחרת בעת הכניסה הראשונה לאתר האינטרנט, או את הכתובת והסיסמה המופיעות בדף הרשיון המקורי שקיבלת (אם רכשת את התוכנה ממשווק מורשה). אם שינית בעבר את כתובת הדואר האלקטרוני או הסיסמה דרך האתר, הקלד את הפרטים העדכניים ביותר.

לראש הדף

 
היכן ניתן למצוא מידע נוסף אודות רישום רשיונות?

לקבלת מידע נוסף אודות רישום רשיונות, אנא עיין בהוראות ההתקנה המופיעות במרכז התמיכה באתר האינטרנט.

לראש הדף

 
מקלדות

 
האם יש תמיכה עברית במקלדות חיצוניות שניתן לחבר למכשיר?

החל מגירסה 4.5, התמיכה העברית של אירון כוללת תמיכה בכל סוגי המקלדות החיצוניות. בשוק קיימות מקלדות חיצוניות רבות ולכל מקלדת סידור מקשים ייחודי לה עבור השפה העברית. יהיה עליך להגדיר את מיפוי המקלדת עבור השפה העברית בהתאם למכשיר הספציפי שברשותך.

לראש הדף

 
האם מקלדת אירון תומכת גם בשפות נוספות?

כן, בנוסף לעבודה עם מקלדות בעברית ובאנגלית, מקלדת אירון מאפשרת לך לעבוד גם עם מקלדות בשפות הערבית והרוסית.
כדי להוסיף מקלדת בשפה הרצויה לך, לחץ על התחל ולאחר מכן על הגדרות. בכרטיסיה מערכת, לחץ על סמל התמיכה העברית של אירון. בכרטיסיה General (כללי), לחץ על Keyboard (מקלדת). תחת Installed Keyboards (מקלדות מותקנות), סמן את האפשרויות הרצויות ולחץ על OK (אישור).

לראש הדף

 
שימוש בתמיכה העברית

 
במכשיר מוצגת עברית הפוכה.

בדרך כלל, בעיה זו נובעת מכך שהרשיון עבור המכשיר אינו רשום כראוי וניתן לפתור אותה על-ידי רישום מחדש של המכשיר. אם הבעיה נמשכת גם לאחר רישום מחדש של הרשיון, מומלץ להסיר את התמיכה העברית ולאחר מכן להתקין אותה מחדש.

לראש הדף

 
האם ניתן לעבוד עם ממשק משתמש באנגלית בעת שימוש בתמיכה העברית?

כן. כדי לעבוד עם ממשק משתמש באנגלית, לחץ על התחל ולאחר מכן על הגדרות. בכרטיסיה מערכת, לחץ על סמל התמיכה העברית של אירון. בכרטיסיה General (כללי), בטל את הבחירה בתיבת הסימון Activate local user interface (הפעל ממשק משתמש מקומי) ולחץ על OK (אישור). לאחר אתחול המכשיר, ממשק המשתמש יוצג באנגלית, אך תוכל להמשיך ולהשתמש במקלדת העברית ביישומים השונים.

לראש הדף

 
היכן ניתן למצוא מידע נוסף אודות שימוש בתמיכה העברית?

לקבלת מידע נוסף אודות התמיכה העברית של אירון, אנא עיין במדריך המקוון לגירסה 6 המופיע במרכז התמיכה באתר האינטרנט.

מדריך למשתמש - Windows Mobile 2005

לראש הדף

 
שימוש באתר www.PocketPC.co.il

 
איני מצליח להיכנס לאתר עם כתובת הדואר אלקטרוני והסיסמה שלי.

ייתכן כי הבעיה מתרחשת בשל שגיאה בהקלדת כתובת הדואר האלקטרוני או הסיסמה. הקלד שוב את הכתובת והסיסמה שבחרת בעת הכניסה הראשונה לאתר האינטרנט, או את הכתובת והסיסמה המופיעות בדף הרשיון המקורי שקיבלת (אם רכשת את התוכנה ממשווק מורשה). אם ברשותך דף רשיון, שים לב כי המילה User מהווה חלק מכתובת הדואר האלקטרוני. אם שינית בעבר את כתובת הדואר האלקטרוני או הסיסמה דרך האתר, הקלד את הפרטים העדכניים ביותר.

לראש הדף

 
איני מוצא את המכשיר שלי ברשימת המכשירים באתר.

בשל המספר הרב של דגמי המכשירים הקיימים בשוק, ייתכן שהמכשיר שלך אינו מופיע ברשימת המכשירים, אך עדיין באפשרותך להתקין את התמיכה העברית.
אם המכשיר שברשותך אינו מופיע ברשימה, בחר באפשרות מכשירים אחרים המופיעה בתחתית הדף הורדת תוכנה: בחירת גירסה. אשר את תנאי הסכם הרשיון שיוצג בפניך. לאחר מכן, בדף הורדת תוכנה: כל הגירסאות, בחר את הגירסה המתאימה למכשיר שלך בהתאם למערכת ההפעלה ולסוג המכשיר הנמצא ברשותך.

לראש הדף

 
יישומים ספציפיים

 
הימים והחודשים ביומן מוצגים משמאל לימין במקום מימין לשמאל.

הגדרות אלה נקבעות על-ידי חברת מיקרוסופט ואינן קשורות לתמיכה העברית של אירון.

לראש הדף

ב- Internet Explorer מוצגת עברית הפוכה.

התמיכה העברית של אירון מאפשרת לגלוש באתרים המציגים הן עברית לוגית והן עברית ויזואלית. אם העברית מוצגת כשהיא הפוכה, לחץ על מקש הפיסקה במקלדת אירון.

לראש הדף

 
ב- Internet Explorer לא מוצגת עברית כלל.

ייתכן שהאתר בו אתה מנסה לגלוש מורכב ממסגרות (Frames). כדי להציג עברית תקינה, לחץ לחיצה ארוכה על אזור ריק באתר. בתפריט הקיצור שיוצג, לחץ על Go to Frame ולאחר מכן לחץ על מקש הפיסקה במקלדת אירון.

לראש הדף

 
תכנים עבריים

 
האם ניתן להוסיף ליומן לוח שנה עברי וחגים עבריים?

כדי להוסיף ליומן במכשיר כף היד לוח שנה עברי וחגים עבריים, יש להוסיף מידע זה ל- Microsoft Outlook במחשב האישי ולאחר מכן לבצע סינכרון של המכשיר עם המחשב.

לראש הדף

 
היכן ניתן למצוא מידע נוסף אודות יישומים ושימושים למכשיר כף היד?

בדף הקישורים באתר מופיעים קישורים לאתרי אינטרנט שונים בנושא מכשירי כף יד.

לראש הדף

 
לא מצאתי בדף זה תשובה לשאלתי. כיצד אוכל לקבל תשובה?


אנא פנה אל מרכז התמיכה שלנו באמצעות הטופס המקוון המופיע באתר. נשמח לנסות ולעזור.

לראש הדף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות אירון נט בע"מ 2002 - 2008    מפת האתר